Thursday, September 10, 2009

SAILOR'S GIRL

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą , zebralam się w sobie i stworzyłam outfit . Jak widać postanowiłam znowu doczepić mojego kucyka .. robię to zawsze kiedy mam zły humor i brak koncepcji na kolejny zestaw .. pewnie dlatego , że poprawia mi humor i zestaw nabiera smaku ..  Piersze moje skojarzenie to - dziewczyna marynarza . Dzisiejszy debiut mają tu moje czarne, zamszowe muszkieterki znalezione swego czasu w second hand . Uwielbiam je, więc tym bardziej cieszę się , że nadchodzi jesień ..

I promised a new set, so I add it. As you can see I decided to attach my artificial pony. I do it whenever I have a bad mood and a lack of ideas for the next set. Probably because it improves my mood. My first association - sailor's girl. Today is the debut of my black suede boots, I found them in a second hand. I love them, so the more I am glad that autumn is coming ..

marynarka - H&M YOUNG | bluzka w paski - H&M DIVIDED | torba - TROLL | pierścionek róża i kolczyki - ORSAY | muszkieterki - SECOND HAND

No comments:

Post a Comment