Friday, December 17, 2010

WATERFALL JACKET

Jeśli nie masz pomysłu na zestaw, postaw na bezpieczną czerń, ponieważ w prawie każdym przypadku jest udany. Oczywiście, żeby nie było nudno ubrałam sweter w brudno różowym kolorze. Jest prosto i wygodnie. Nie omieszkam dodać, że granatowy płaszcz i gruby szal również były elementem mojej stylizacji, w taką pogodę bez tego ani rusz. Kilka zdań o kurtce. Jakiś czas temu wymyśliłam sobie w glowie czarnę, krótką kurtkę w stylu waterfall,  taką jak ze TEGO zdjęcia. Niestety cena pozostawiała wiele do życzenia. Na szczęście po długich poszukowaniach z pomocą przyszedł mi sklep NASTYGAL. Po 2 tygodniach miałam ją w rękach i dziś mogę się nią pochwalić.

That's my idea for perfect outfit. Black leather jacket and oversize sweater guarantee you comfort. I present you my newly bought jacket from NASTYGAL. Similar you will find HERE.

jacket - NASTYGAL | oversize sweater - CUBUS | watch - STRADIVARIUS | bracelet - NEW LOOK | bracelet with bow - H&M | overknee boots - ZARA | bag - F&F

No comments:

Post a Comment