Friday, November 20, 2009

LITTLE B.

Już wyjaśniam, dlaczego akurat taki tytuł.. chyba wszyscy doskonale znają małą Jenny z GOSSIP GIRL ?.. kiedy ubrałam tą sukienkę, a do niej moje ulubione 12,5 centymetrowe szpilki poczułam się właśnie jak ona.. miałam nogi do nieba, zresztą widać to na niektórych zdjęciach.. co więcej wstawiam ten zestaw, dlatego, że kilka osób prosiło mnie o zdjęcie sukienki na mnie.. wedle życzenia :) jako że mam trochę czasu, staram się wstawiać notki częściej aniżeli raz na dwa tygodnie... mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe ..

Why such a title? unless we all find a little Jenny from GOSSIP GIRL .. When dressed dress and high heels I felt like it - the legs to the sky .. I add this set, because a few people asked me about it. I now have a little time, so I'll add more posts .. I hope that they will not be angry?

sukienka/ dress - H&M | kurtka / jacket - NO NAME | łańcuchy / chains - GALERIA CENTRUM | botki / open toe - DEICHMANN

No comments:

Post a Comment