Wednesday, May 12, 2010

FASHION WEEK #1

Wróciłam i jestem pod wielkim wrażeniem. Pierwszy raz w życiu było mi dane pojechać na FASHION WEEK do Łodzi i nie żałuję. Bawiłam się naprawdę świetnie. Dzięki tej wyciecze mogłam obejrzeć pokazy mody znanych polskich projektantów lub tych mniej. Mogłam zapoznać się z najnowszymi trendami oraz tym co jest "in" i "out" w tym sezonie. Pierwszego dnia uczestniczyłam w ,,Złotej Nitce" i muszę stwierdzić, że to wydarzenie najbardziej zapadło mi w pamięć. Oprócz młodych projektantów, gościem specjalnym wieczornej gali była Roksolana Bogutska, ukraińska artystka, która zaprezentowała swoją kolekcję. Niestety nie mam zdjęć by móc się z Wami podzielić, ale musicie mi wierzyć na słowo, że była genialna. Dodatkowo obejrzałam pokaz Paprocki&Brzozowski i również muszę stwierdzić, że mnie zauroczył. Od jakiegoś czasu uwielbiam haremki oraz podobają mi się marynarki w stylu waterfall - nie zabrakło ich na wybiegu. Nie ukrywam, że wszelkie tego typu pokazy kończą się after party. Uczestniczyłam w nim ostatkami moich sił. Moje nogi po 7 godzinach chodzenia w koturnach odmawiały mi posłuszeństwa, ale dałam radę! Ostatnio w komentarzach pojawiało się mnóstw pytań dot. koturn kupionych na allegro. Teraz śmiało stwierdzam, że to są najwygodniejsze buty jakie miałam. Cóż więcej mogłabym napisać? Pewnie już w tym momencie macie mnie dość :) Chciałam tylko dodać, że nie zdążyłam zrobić sobie zdjęcia z Kenzo i strasznie tego żałuję. Naszczęście siedząc niedaleko mogłam zrobić zdjęcie z dość dobrej jakości i z chęcią się nim z Wami podzielę. To chyba byłoby na tyle. Za nocleg dziękuję Esterze, nie wiem w jaki sposób się jej odwdzięcze.

A fashion week is a fashion industry event, lasting approximately one week, which allows fashion designers and brands to display their latest collections in runway shows, and buyers to take a look at the latest trends. Most importantly, it lets you know what's "in" and what's "out" for the season. ,,Golden thread "is an event that I remember most. I liked the show of Polish designers Paprocki & Brzozowski, because they showed a Navy-style waterfall jackets and harem trousers, which I like. I also participated in the after party, but I was too tired to stay there too long: it was me wearing wedges for seven hours! I saw Kenzo - the designer, but unfortunately did not have time to take pictures with him. He looked great! I hope that you like the pictures. / thanks for HoneyBunny.

foto by Olga Oktawia AND ME..

No comments:

Post a Comment