Monday, July 12, 2010

NEW POST

Na początku chciałabym przeprosić za dłuższą przerwę, jednak spowodowana była ona zbyt dużą ilością spraw, które miałam na głowie. Dodatkowo temperatura, która przekroczyła 30`C w cieniu nie pozwalała mi sfotografować swoich outfitów. W sumie nie wiem czy byłoby co fotografować w ostatnich dniach, ponieważ świetnie czułam się w stroju kapielowym, a jego pokazywać Wam nie będę ;) Co więcej kilka dni temu miałam mozliwość pojechania do Warszawy wraz z Elizą i spotkać się z szafiarkami (tak jak widać zdjęcie m.in z Karolinką). Dzień był fantastyczny.  Gratuluję dziewczynom, które wygrały w konkursie Sanoflore.  Moje miny pozostawiam bez komentarza.

I apologize for a break in blogging, but I had a lot of things to do. Plus last days were really hot & sunny so the best outfit is swimsuit. 

spodnie / hareem pants - HOUSE | koszula / shirt - H&M | pierśconek / ring - FOREVER 21 | łańcuchy / chain necklace - DIY | balerinki / ballerina - ATMOSPHERE

No comments:

Post a Comment