Thursday, December 9, 2010

PARTY WITH FANCY WEDGES

Dostaję od Was e-maile z zapytaniem jak ubieram się na imprezy lub spotkania z przyjaciółmi, ponieważ ich tu nie pokazuję, a to Was ciekawi. Odpowiedź jest prosta. Podczas takich imprez zazwyczaj niczym nie szokuję, ubieram się skromnie. Ostatnio byłam na jednej z nich i z chęcią podzielę się z Wami zdjęciami przedstawiającymi moją stylizację. Najtrudniejszym wyborem były buty. W taką pogodę nie można obejść się bez emu, bądź kaloszy.  Na szczęście tym razem nie musiałam iść na miejsce pieszo, dlatego postanowiłam zaszaleć. Zdecydowanie to słowo najlepiej pasuje, w taką pogodę to hardkor. Po powrocie do domu stwierdziłam, że jednak poczekam do wiosny by móc je założyć ponownie :-)

I got some e-mails from you about my party's outfit. I usually wear minimalistic clothes but then I decided to wear fancy wedges. That was hardcore, because of the weather. I think I will them when the spiring comes.

hareem pants, ring, shirt - H&M | wedges - FINSK | necklace - CIUCHOWE LOVE | belt - TERRANOVA

No comments:

Post a Comment