Saturday, May 21, 2011

JELLY WEDGES


Czasami na spacer czy zakupy mam ochotę założyć buty na wyższym obcasie niż ten, który mam w balerinkach czy jazzach. Kiedy w końcu zdecyduje się na ten "wyczyn" po kilku godzinach zwyczajnie moje nogi odmawiają posłuszeństwa. Dlatego dzisiaj chciałabym pochwalić się moim nowym nabytkiem. Pomimo, że pierwszą myślą jaka przyszła mi do głowy kiedy je zobaczyłam w sklepie internetowym to "Gumowe buty na koturnie nie mogą być wygodne" , zdecydowałam się na nie. I nie żałuję!

Sometimes I would like to wear shoes different than ballerinas. After few hours in high heels my feet screaming "take these shoes off". So today I show you my new purchase. Despite of the fact they're jelly, they're comfy. I don't regret having bought them!

jeans - MANGO | belt - NEW YORKER | jelly wedges - MELISSA FROM SCHAFFASHOES | bag - MIZENSA | watch - LA MER | shirt - CAMAIEU

No comments:

Post a Comment