Friday, November 25, 2011

PRESS DAY: H&M SS 2012 AND LEE


Wczoraj mój dzień spędziłam w Warszawie, gdzie miałam okazję zobaczyć najnowszą kolekcję H&M wiosna - lato 2012. Czekałam na nią szczególnie. Opisując w skrócie, to mieszanka nowoczesnego krawiectwa i romantycznej kobiecości. Mamy do czynienia z wyrazistymi kolorami między innymi z różem, limonką i pomarańczą, ale również z tymi stonowanymi - kremem, miętą i pudrowym różem. W porównaniu z kolekcją Versace, kolekcja wiosenna jest absolutnie w moim stylu. W mojej szafie widziałabym białą kamizelkę i neonową sukienkę.

Yesterday I was in Warsaw. I had opportunity to see new collection of H&M for SS 2012. I'm in love with these colors. In particular I like neon dress and white vest. I think is in my style. Have a look below, you can see a lot of pictures. Enjoy!

Po czasie spędzonym w showroomie H&M wraz z siostrą, Ewą (ogromny buziak) i Anią Bosak, udałyśmy się na prezentację nowej kolekcji Lee. Tu moim faworytem jest marmurkowa koszula jeansowa. Niżej przedstawiam krótką relację.

Later, I went with my sister and friends to see another new collection. If I had to choose I would pick jeans shirt. In conclusion, I can't wait spring right now.

No comments:

Post a Comment