Friday, February 17, 2012

NEW IN: Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh

Długo szukałam odpowiednich perfum. Mam na myśli takich, które kupiłabym z przyjemnością, a nie z przumusu. Pierwszą była DKYN Zielone Jabłuszko - zapach - marzenie, jednak po kilku latach przyszedł czas na zamianę. Zdecydowałam się na MARC JACOBS DAISY EAU SO FRESH i nie żałuję. Przepiękny flakonik, a w nim dawka kwiatowo-owocowego zapachu. Zdecydowanie pobudza do działania i przypomina o słonecznych dniach. Jakie są Wasze ulubione perfumy? Jestem ciekawa, chociaż nie wiem czy akurat te tak szybko mi się znudzą...

P.S. Przyznaję się, sesja totalnie mnie przytłoczyła...

For a long time, I was looking for a perfect perfums. I mean that one which I would buy with pleasure. My first perfums were DKNY Green Apple and now it's time for change. I bought MARC JACOBS DAISY EAU SO FRESH and I don't regret it. Fabulous bottle, flowery scent. Makes me feel energetic and I can do more. Reminds me sunny days which I'm looking for. What are yours favourite perfums? I'm curious, but I don't know if I will change them for something else.

No comments:

Post a Comment