Tuesday, March 20, 2012

PRINTED TROUSERS, PLEASE!

To jest zdecydowanie to, na co czekałam całą zimę. Temperatura sporo na plusie, możliwość noszenia lżejszych ubrań i butów. No może brakuje jeszcze zielonej trawy, ale jestem pewna, że już niebawem i ona się pojawi. Zestaw w sumie mało wiosenny bo dominuje w nim kolor czarny, ale z radości, że wiosna nadchodzi pokusiłam się założenie "indiańskich", wąskich spodni. Dla niektórych mało szalony pomysł, dla mnie bardzo, ponieważ wolę jednolite ubrania. Proszę, nie piszcie, że wyglądam w nich mało korzystnie bo naprawdę je polubiłam ;-)

Now we have a weather, we have been waiting for a long time. A lot of sun and high temperature. The only thing I miss is the green grass. I'm happy that spring is coming, so I wore printed trousers and sandals.

trousers, bag (gift) - ZARA | heels - GIFT | blouse - ROMWE | ring - H&M | bracelet - HAVE A LOOK |

No comments:

Post a Comment