Wednesday, August 19, 2009

BACK TO SCHOOL

Po pierwsze : od września , najprawdopodobniej zaczynam swoją dalszą edukację .. jak przystało po zdaniu matury , czas kształcić się dalej .. ja wybrałam dwuletnie studium , wiem , że da mi więcej radości niż zwykłe studia, chociażby dlatego , że znalazłam dla siebie odpowiedni kierunek .. wiadomo po ukończeniu studium mam zamiar iść na studia i zrobić magistra :) .. załatwianie spraw dot. studium zajęło mi trochę czasu , dlatego nie mialam czasu na nowe zestawy ..
 
po drugie : mój dzisiejszy outfit przypomina mi nieco szkolne lata .. trampki , marynarka - jednym slowem grzeczny ubiór :) ..  ( wybaczcie znowu te siaty z H&M , ale ja chyba nie umiem się opanować - kupiłam czarną spódniczkę z falbanką i wzięłam nowy magazyn Hp;M, owczywiście  .. )
 
/ Why such a title ? First, since September is likely to start further education. I choose 2 year study, because they will give me more joy. I found the appropriate course of study. Matters relating to my studies took me some time and I couldn`t give you the new pictures on the blog. sorry! secondly, my outfit reminds me of a school year. coat, sneakers - polite clothes.
 
 
 
 
 
foto - Kasia .
 
spodenki - CUBUS | t-shirt - NO NAME | marynarka - H&M YOUNG | pasek z kokardą - SECOND HAND | pierścionek róża - ORSAY | tenisówki - H&M | torebka pikowana - CUBUS

No comments:

Post a Comment