Thursday, March 11, 2010

I'M BACK ...

Wracam po dłuższej przerwie, głównie spowodowanej brakiem czasu … Ostatnio również nie mam weny do „tworzenia zestawów”, chociaż codziennie przeglądam zagraniczne i polskie strony w poszukiwaniu inspiracji. Kiedy nie mam pomysłu stawiam na klasyczny zestaw. Zajęłam się również przeglądaniem mojej szafy i uzupełnianie jej we wiosenną garderobę … Kilka rzeczy udało mi się przerobić, między innymi bluzkę, którą mam dziś na sobie … flamastrem do tkanin zmieniłam ją w kilka minut ; ))  Co więcej ? Wraz z szafarką Martyną ( modna-komoda.blogspot.com ) udałyśmy się do kina na Alicję w Krainie Czarów … polecam wszystkim ten film, jest naprawdę świetny ! Nie będę się rozpisywać bo nie o to tutaj chodzi … Życzę Wam udanego weekendu, który już niedługo nadejdzie.

I'm back. I had no time for adding new posts and no idea what to wear... I was in cinema with my friend Martyna. We watched Alice in Wonderland - was great ... i recommend to see it!

marynarka / jacket - H&M | komin / scarf - H&M | bluzka / tee - DIY | legginsy / leggings - H&M | torebka / bag - NO NAME | kozaki / boots - SECOND HAND | pierścionek / ring - H&M

No comments:

Post a Comment