Sunday, February 28, 2010

LAZY SUNDAY

Wchodząc na facebooka jak codzień musiałam skorzystać z jednej aplikacji i nacisnąć na Króla Juliana :) co dziś mi powiedział ? a no ... Tako rzecze Król Julian " Szaleństwo, szaleństwo " cóż nie pozostało mi nic innego jak sfotografować się dzisiaj na dworze ... przyznam, że faktycznie to było szalone ... Pogoda na dworze słoneczna, owszem ! ale temperatura nas nie rozpieszcza :) nie zmarzłam bo stałam zaledwie 3 minuty ... zmotywowałam się, ponieważ w okresie zimowym nie mam ani jednego zdjęcia na dworze i musiałam polubić ścianę w moim domu ... Zestaw w kolorystyce czarno - biało - szarej . Nie chciałam, żeby było tak do końca nudno i na poważnie, toteż dodałam chustkę w czaszki, znalezioną zresztą w SH i dodatki :)  5!

P.S Proszę nie zwracać uwagi na moją grzywkę, która przysłania mi świat, jestem w trakcie zapuszczania, chociaż nie wiem co z tego wyjdzie :)

P.S 2 Wkrótce dodam banner na moim blogu, który będzie prowadził do strony z moimi ciuchami, które są na sprzedaż :) Może wpadnie Wam coś w oko ...

Today I clicked application with King Julian on Facebook and he said : " Crazy, crazy" so it's crazy taking photos outside . The weather is good, sun is shining but it is cold ... It wasn't so bad ... I think my outfit isn't boring, because of this scarf with skulls ...

marynarka / jacket - H&M | koszula / shirt - HOUSE | okulary / sunglasses - CROPP | chustka / scarf - SECOND HAND | legginsy / leggings - H&M | pierścionek / ring - STRADIVARIUS | botki / boots - NO NAME

No comments:

Post a Comment