Monday, August 9, 2010

SOMETHING ROSE

Z racji tego, że znalazłam wolną chwilę wstawiam mój zaległy zestaw. Korzystając jeszcze ze słonecznych dni postawiłam na kolory, które obecnie dominują w mojej szafie. Cieszy mnie fakt, że w kolekcjach jesień/zima również będą modne kolory ziemi i będę mogła nosić je w innym wydaniu. Póki co prezentuję zestaw bardzo w moim stylu - wygodny i minimalistyczny.

I really like wearing pastel colors when the weather is so beautiful. I hope i use them when the fall comes. Today`s set is minimalistic and comfortable.







sandały / sandals - ZARA | torba / bag - ZARA | spodenki / shorts - BERSHKA | kamizelka / vest - NEW LOOK | zegarek / watch - ALDO | bransoletka / bracelet  - NEW LOOK | pierścionek - TOPSHOP % | koszulka / blouse / BERSHKA

No comments:

Post a Comment