Sunday, August 29, 2010

TIC TOC, TIC TOC - TIMEX SHOWROOM

26 sierpnia odwiedziłam Butikownię Zegarkową - zabawne i kolorowe miejsce w Warszawie, gdzie mogłam obejrzeć zegarki firmy Timex , a przy okazji spotkać się z dziewczynami. Kolekcja Timex Oryginals, którą miałam okazję zobaczyć to kompilacja motywów stylistycznych charakteryzujących się dla czasów naszych rodziców, czyli styl retro. Zegarki wyrózniały się również oldschoolowymi elementami wykończenia, a w połączeniu ze świetną kolorystyką prezentowały się całkiem fajnie. Na zdjęciach możecie zobaczyć te według mnie najciekawsze ze wszystkich. Po za tym chciałabym się pochwalić, że podczas spotkania w showroomie wygrałam niebieskiego TIMEX-a. Tak, tak aż sama się zdziwiłam, że mam takie szczęście do zegarków.

On the 26th August Timex invited bloggers to view their new collection of watches. In addition, during the meeting I won a watch... Yes, yes I didn't know I have such luck and could win something.

kolekcja VINTAGE przywieziona z zagranicy

... i po spotkaniu, do następnego !

No comments:

Post a Comment