Tuesday, March 15, 2011

NEW STUFF

Wedle życzenia dzisiejszy post dedykuję Wszystkim, którzy chcieli zobaczyć moje wiosenne zakupy. Troszkę zebrało się tego przez ostatni miesiąc. Jest jeszcze kilka rzeczy, które widziałabym w swojej szafie, mam nadzieję, że uda mi się je upolować przez najbliższy czas. Chociaż nie porzuciłam ubrań w odcieniach brązu i beżu to na wiosnę będą zdecydowanie w żywszych kolorach niż do tej pory. Jeżeli nie ubrania, to na pewno dodatki. Odważyłam się kupić czerwone buty i mam nadzieję, że to nie koniec. Sezon wiosenny uważam, więc za otwarty.

Today I"m showing my new stuff. I wanted to have more colorful clothes and accessories in my closet, so I decided to buy a red wedges. I think it was a good choice. I'm definitely ready for spring right now!

red wedges - MONASHE | hareem pants - NEW LOOK | black sunglasses, beige hareem pants - H&M | blouse - STORETS | shoes - FLEQ | jeans - MANGO | blouse - CAMAIEU | sunglasses - RESERVED | overknee socks - STRADIVARIUS

No comments:

Post a Comment