Wednesday, March 23, 2011

ORANGE COLOUR MADE MY DAY!

Dzisiejszy dzień obfitował w różnego rodzaju atrakcje, ponadto świetna pogoda sprawiła, że ten dzień uważam za naprawdę udany. Wybrałam się z siostrą na otwarcie sklepu River Island. Nie ukrywam, że czekałam na niego z niecierpliwością. Chociażby dlatego, że chciałam zobaczyć kilka rzeczy na żywo i nacieszyć oko perełkami, którymi zachwycałam się na stronie internetowej. Jako, że ceny są dość wysokie stwierdzam, że weekend to doskonały czas by wrócić tam ponownie, tym razem ze zniżką z Instyle w ręku. Dałam się również namówić na makijaż przez bardzo miłą dziewczynę z Sephory. Niestety ani jedno zdjęcie nie ukazywało jaki jest piękny, a szkoda. Później popołudniowy spacer na Krakowskie w pełnym makijażu. Zestaw z tego właśnie wyjścia - dość wiosenny. Mam nadzieję, że i Wam się podoba.

P.S Pamiętacie jak pisałam na blogu o Fashion People Poland? Mam dla Was świetną wiadomość. Ubierzcie się ciekawie, niekonwencjonalnie, stylowo i przyjdzcie w dniach 26-27 marca na Rynek Główny w Krakowie. Wyróżnijcie się z tłumu i zostańcie jednym z Fashion People. Zaś jeżeli jesteście z Warszawy lub z innych miast KLIKNIJCIE TU i dowiedzcie się, w których miejscach musicie się pojawić! Powodzenia!

Lots of attractions today. I was at opening of River Island in my town looking for things which I saw at online store. By the way really nice make-up artist made my awesome make-up. Too bad I can't show you it. I hope you like my outfit. Enjoy the weather.

wedges - FINSK | jeans - MANGO | blazer - SCHWING SCHWING | ring, sunglasses - H&M | shirt - STRADIVARIUS | bag - ETOREBKA

No comments:

Post a Comment