Saturday, April 23, 2011

ANSWEAR.COM PRESS CONFERENCE


Przez kilka następnych notek będą pojawiać się na moim blogu zdjęcia ze spotkań, w których uczestniczyłam. Zacznijmy więc od konferencji prasowej sklepu internetowego ANSWEAR.COM, która miała miejsce w Studiu Fotograficznym na Ogrodowej w Warszawie. O godzinie 11:00 przybyłyśmy razem z siostrą na miejsce. Standardowo zrobiłam kilka zdjęć, pooglądałam cudowności marki Melissa i wysłuchałam przemówienia Doroty Wróblewskiej i Agnieszki Szulim na temat owego butiku. Bawiłam się świetnie. Przy okazji pobytu w stolicy mogłam poplotkować z dziewczynami - bloggerkami, które tam spotkałam. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. I na koniec życzę Wam Wesołych Świąt!

Press conference of online store ANSWEAR.COM. Here are some pictures of items which we can buy at store. It was really funny and I met some bloggers and we had great time there. By the way Happy Easter!

No comments:

Post a Comment