Thursday, August 4, 2011

KRK ISLAND AND RIJEKA CITY


Wróciłam wypoczęta i pełna energii. Chorwacja jest przepiękna, polecam każdemu z całego serca. Udało nam się troszkę pozwiedzać i zrobić kilka zdjęć, którymi z chęcią się z Wami podzielę. W tej notce możecie zobaczyć zdjęcia z wyspy KRK oraz z Rijeki. Wrażenie na mnie zrobiła nie tylko woda o pięknym kolorze, ale również sklepy. Furla, Marni, Victoria's Secret i wiele innych. Żałuję, że w niedzielę większość była pozamykana. Nacieszyłam, więc oczy i uwieczniłam logo na zdjęciach. Jeżeli chodzi o mój ubiór. Sukienka, okulary i klapki to idealny strój na upalny dzień. Nie zapominając oczywiście o Nutelli - hit wśród słodyczy. Wkrótce zabiorę Was do Puli oraz do Plitvickich Jezior.

I came back from my holidays in Croatia. Full of enegry and relaxed. Croatia is beautiful country and I recommend to visit it. I took a lot of pictures, I hope you like it. This time - Krk Island and Rijeka city. Dress, sunglasses and sandals is perfect outfit for sunny days. Don't forget about Nutella. It's the most delicious candy. Soon I will take you to Pula and Plitvickie Lakes.

dress - AREYOUFASHION | sandals - NO NAME | bracelet- BERSHKA | bag - CUBUS | sunglasses - H&M

No comments:

Post a Comment