Friday, December 23, 2011

INSIDE MY BAG

fashion magazine, wallet, mobile phone, notebook, pencil, business card etiu, lips, lips gloss, Rimmel mascara, keys, mirror, hairbrush, tic tac, MemoBook notebook

Jakiś czas temu dostałam wiadomość od jednej z moich zagranicznych czytelniczek z propozycją dołączenia do akcji " What is in your bag". Zatem dziś publikuję wpis z całą zawartością mojej skromnej torebki. Szczerze mówiąc nie ma w niej nic szczególnego w porównaniu do pozostałych uczestniczek owej akcji. Ot, to co najpotrzebniejsze.

Jakiś czas temu również dostałam propozycję od firmy Babyliss przetestowania prostownicy. Z racji tego, że dość często prostuję włosy, od razu się zgodziłam. Po kilku tygodniach mogę śmiało podzielić się z Wami moimi odczuciami. Zatem zaczynamy! Prostownica BaByliss ST229E jest idealna do grubych włosów, moje są cienkię i niestety trochę je wyrywa. Jest bardzo lekka i prosta w użytkowaniu, a przede wszystkim szybko się nagrzewa. Możemy używać prostownicy BaByliss ST229E jeżeli mamy ochotę na delikatne fale prostownica, ponieważ doskonale sprawdza się w również w tej roli lokówki. To czego mi w niej brakuje to to, że producent nie dołączył do niej etui. Często zabieram swoją prostownicę w podróż, ponadto równie często prostuję włosy "na szybko". Zastanawia mnie fakt co w tym wypadku miałabym zrobić z nagrzaną prostownicą kiedy muszę już wychodzić, a jednocześnie muszę ją ze sobą zabrać. Podsumowując. Jeżeli masz grube włosy i potrzebujesz dobrej jakościowo i jednocześnie prostej w użytkowaniu prostownicy to szczerze polecam.

No comments:

Post a Comment