Thursday, December 1, 2011

TWO TONE


Nigdy nie mam pomysłów na notkę. A jeżeli już się znajdzie to z pewnością nikt nie miałby ochoty czytać moich wywodów. W końcu na blogu szafiarskim najważniejsze są zdjęcia i prezentowane ubrania. Będzie więc krótko. Jakiś czas temu dostałam przepiękny prezent od Magdy Hasiak - bardzo utalentowanej i mającej mnóstwo pomysłów projektantki. Bluzka skradła me serce. To moja pierwsza taka rzecz w szafie, więc zachwycam się nią ilekroć na nią patrzę. Kolejny skarb to dwukolorowe botki upolowane na Nelly.com. Nie wiem dlaczego skusiłam się na nie dopiero teraz? Pewnie dlatego, że dopiero niedawno odkryłam, że wysyłają do Polski. Dobra wiadomość - do 23.12 wysyłka jest darmowa!. Zostawiam Was z dużą dawką zdjęć. Trzymajcie się ciepło!

Today I'm showing you two adorable pieces which I'm in love lately. First, it's a beige-brown blouse by polish designer - Magda Hasiak and second they are two tone boots from Nelly.com. I don't know why I bought them so late. Maybe that's why they ship to whole UE now. Check my new pictures!

blouse - MAGDA HASIAK | ring- H&M | coat - ROMWE | pants - CUBUS | boots - NELLY.COM

No comments:

Post a Comment