Wednesday, July 15, 2009

CZASEM SA TAKIE DNI W ZYCIU KAZDEJ KOBIETY ...

 ... że nie cieszy nawet kolejna para butów kupiona na wyprzedaży . Dzisiaj będzie krótko .. jestem strasznie zmęczona tą pogodą .. na zewnątrz prawie 35`C jak nie więcej oczywiście , pozwoliłam sobie zrobić zdjęcia na balkonie , tam troszkę chłodniej .. wiem, wiem obiecałam w plenerze, ale dzisiaj naprawdę nie dałabym rady :) Jak widać doczepiłam sobie kucyka .. tak tylko na chwilkę, zawsze marzyłam o długich włosach więc chociaż teraz mogłam sobie je " ponosić " .. może tu sztuczne i tandetne , co nie oznacza , że nie daje mi troszkę zabawy :) nie będę ich nosić codziennie , ale myślę , że czasem można zaszaleć .. Tytuł ? tak .. idealnie mnie odzwierciedla .. czas wyprzedaży , a mnie dopadła jakaś chandra heh .. nie mam ani pomysłów na zestawy .. więc dzisiaj przypomnę się atmospherową sukienką .

i jeszcze dodam mój nowy zakup .  Szukałam takiego staniczka kąpielowego wieki ...

sukienka tuba - ATMOSPHERE | sandałki - ATMOSPHERE | torebka - ATMOSPHERE | kolczyki - ROSSMAN | lakier - INGLOT | okulary - CROPP

No comments:

Post a Comment