Friday, July 3, 2009

LET'S GO AGAIN ...

Wzięłam sobie do serca Wasze rady . Postanowiłam zacząć od początku . Prowadzenie bloga również . Czas przebrzebać swoją szafę , wyrzucić ciuchy i wybrać te , które najbardziej mi się podobają , tamte sprzedać i mieć kase na nowe :) Nadszedł czas zmian ..Teraźniejszy blog świetnie mi się prowadził , pisałyście mi wiele komentarzy , miłych lubm niej , za wszystkie dziękuje .. Jednak teraz czas na zmiany . Kiedy oglądam blogi polskich jak i zagranicznych szafiarek, doszłam do wniosku , że przecież każdy z nas ma prawo zmienić swój styl w kilka sekund . Wcześniej pisałam , że chciałabym pokazać Wam mój styl .. Nie wiem czy go miałam czy nie , umiałam dokonywac wyborów i mówić wprost co mi się podoba a co nie , co lubię i mogłabym nałożyć , a co mi się w ogóle nie podoba . Strony modowe , blogi to dla mnie skarbnica inspiracji . Dlatego mam nadzieję , że wszystko pójdzie po mojej myśli :) Przeglądając je powoli uczę się co z czym łączyć , jak tworzyć zwykłe zestawy , tak by wyglądały niezwykle .. pamiętać , że dodatki są najważniejsze i powinnam zacząć chodzić w szpilkach .. hehe tak tak czeka mnie długa droga . Nie wspominając już o fotografie . Mam siostrę , która z chęcią cyknie mi kilka fotek w moichm " outifit`ów " , bo wiele osób pisało , że byłoby lepiej .. wtedy widać zdecydowanie więcej . Nie będę pisać nic o sobie , większość z Was zna mnie bardzo dobrze , z wizazu , stylio :) no i teraz z blogspota . Czekam na Wasze komantarze i dziękuje Wszystkim za te poprzednie . Mam nadzieję , że spodobają Wam się " profesjonalne zdjęcia " w plenerze , zresztą pogoda bardzo dopisuje . 

No comments:

Post a Comment