Friday, October 7, 2011

BLACK ON ME


Kolejny zestaw w wersji czarnej. Żeby nie było nudno i mdło zawsze stawiam na dodatki, które są innego koloru. Tym razem są to brokatowe buty i rzucający się w oczy naszyjnik. Pamiętacie post z filmikiem z pokazu Łukasza Jemioła? Miałam bardzo podobny, niestety nie mój. Zakochałam się bez opamiętania i długo szukałam podobnego modelu. Po długim czasie znalazłam i jestem szczęśliwą posiadaczką. Nie ukrywam, że jeszcze nie raz odwiedzę CIUCHBUDĘ. Może uda mi się upolować taki w innym kolorze. Szczerze polecam, doskonale dopełni każdy prosty zestaw.

Another total black outfit. This time I'm wearing glitter heels and original necklace. I'm completely in love with it. Necklace made the whole look more sophisticated. I recommend!

pants, blouse - H&M | ring - ROMWE | jacket - NASTYGAL | necklace -CIUCHBUDA | glitter heels - STRADIVARIUS | bag - F&F

No comments:

Post a Comment