Monday, October 3, 2011

LFW : KRYSTOF STROZYNA SS 12 SHOW


To już ostatni wpis z mojej podróży do Londynu. Niektóre zdjęcia były robione w Somerset House podczas London Fashion Week, inne w Freemasons Hall, gdzie 16 września odbył się pokaz Krystofa Strozyny na wiosna/lato 2012, a ja miałam okazję pomagać na backstage'u przed jego rozpocząciem. Moim zadaniem było między innymi wykonanie przydatnych materiałów, tablic, skompletowanie i podpisanie zestawów, jak również ubranie przydzielonej mi modelki i ostatecznie "wypuszczenie" jej na wybieg. Przeżycie niesamowite, a sama kolecja również trafiła w mój gust. Przede wszystkim piękne sukienki i jeszcze ładniejsze kolory - mięta, beż i lila. Jeżeli chodzi o zdjęcia, niestety z powodu niesprzyjających warunków i pośpiechu większość z nich musi być czarn-biała. Miłego oglądania! Za zdjęcia z pokazu dziękuję Kris Atomic.

This is the last post from my trip to London. Some pictures were taken at Somerset House during London Fashion Week, the other in the Freemasons Hall, where on 16th September was Krystof Strozyna SS 2012 show. I had the opportunity to assist on backstage before the show. I had to prepared a useful things to show, completed the clothes, dressed model and finally sent her on the catwalk. It was an amazing experience! I love this collection for dresses and wonderful colors. For the pictures from the show big thanks to Kris Atomic.

chocker - KAPPAHL | jeacket - CHICWISH (sleeves DIY) | pants - H&M | sweater, flats - PRIMARK | blouse - ROMWE

No comments:

Post a Comment