Monday, February 8, 2010

CENTRUM CYBERNETYKI & SZWALNIA

1) nie umiem gotować .. nigdy tego nie lubiłam, no cóż kiedyś będzie trzeba się zmusić i nauczyć ..

2) jestem uzależniona od coca-coli .. mogłabym ją pić litram .. poza tym nie piję kawy - nie cierrpię jej .. no chyba, że jest z Mc Donalds ..

3) uwielbiam dwa seriale .. tak, tak seriale ! Gossip Girl i 90210 .. akcja trzyma w napięciu i przynajmniej jest ciekawie .. a już nie wspomnę o tym, że jest na co popatrzeć heh ..

4) nigdy nie udaję kogoś, kim nie jestem .. nie wszyscy muszą mnie lubić .. to również tyczy się mojego sposobu ubierania .. nie chce być modna na siłę, nosze to, w czym czuje się dobrze ..

5) kocham lakiery do paznokci .. mam je w na prawdę w różnych kolorach .. no może brak mi tych neonowych haha, z dnia na dzień moja kolekcja się powiększa, ale próbuję się opanować ..

6) uwielbiam jeść i jeszcze raz jeść .. a że też tego po mnie nie widać heh .. ciągle powtarzam, że jestem zdrowa i nie mam anoreksji , musicie mi uwierzyć na słowo !

7) ostatnio zaczęłam interesować się grafiką komputerową .. moje plany zmieniają się z dnia na dzień .. na chwilę obecną chciałabym pracować jako grafik chociażby przy obróbce zdjęć ..

do zabawy wkręcam : http://adamantwanderer.blogspot.com/ i http://madamejulietta.blogspot.com/

( ... ) poza tym miałam okazję uczestniczyć w showroomie Cybernetyki Szwalnia w Warszawie, a przede wszystkim poznać szafiarki :) jestem bardzo zadowolona ze spotkani, mam nadzieję, że wkrótce znowu się spotkamy .. Teraz po krótce o Szwalni .. "Kółka, kratki, serca, kwiatki" - tak nazywa się premierowa kolekcja Cybernetyki Szwalnia wiosna/lato 2010. Projektantką i pomysłodawczynią nowej kobiecej marki jest Monika Jakubiak. W kolekcji znajdziemy ubrania na codzień, do pracy i na ewieczór .. więcej informacji na : www.cybernetyki222.pl

No comments:

Post a Comment