Monday, February 22, 2010

MY NEW PURCHASES

Długo mnie tu nie było…, ale ostatnio nie miałam czasu na blogowanie. Nie chcę się dużo rozpisywać, co było tego powodem, napiszę tylko, że w piątek odwiedziła mnie moja internetowa przyjaciółka Patrycją, którą poznałam jakieś 4 lata temu na jednym forum i do tej pory jesteśmy w świetnym kontakcie ze sobą… To niesamowite doświadczenie poznać kogoś na żywo po tylu latach rozmów na GG. Wspólnie wybrałyśmy się na zakupy i dzisiejszy post poświęcam właśnie im… Jestem z siebie dumna, że udało mi się upolować te rzeczy, które już dawno chodziły mi po głowie. Niestety na razie zdjęcia nie na mnie, ponieważ miałam w weekend szkołę i zdjęcia po 18 wychodzą naprawdę kiepsko… Pogoda dopisuje, chociaż wiadomo, nie jest jeszcze taka, jaką bym chciała jednak wkrótce ubrania będą miały swoją premierę i zdjęcia pojawią się tu na blogu... Wszystkim życzę udanego tygodnia, a z okazji poniedziałku dodaję piosenkę, którą bardzo polubiłam…

I haven't written for so long, because I was in school last weekend and had meeting with my virtual friend Patricia. We went shopping together and had great time... Today I'm adding new photos. I wish you a nice day!

No comments:

Post a Comment