Monday, February 1, 2010

MY NEW OUTFIT & SUPRISE

Dzisiaj będzie jedna z dłuższych notek .. zatem - miało nie być czarno, więc nie jest .. wiem, że nie wybaczycie mi tych pasków na bluzce, ale ja na prawdę je bardzo pokochałam :)) poza tym wciąż ubolewam nad pogodą .. marzy mi się słoneczny, ciepły dzień .. taki by móc nosić coś luźniejszego i wiosennego .. nowe kolekcje powoli pojawiają się w sklepach, więc mam ochotę nałożyć coś w kolorze pudrowego rózu czy nude .. lecz nijak się to ma do tej cholernej pogody .. zimą wolę ciemniejsze kolory, stąd też moje czarne zestawy .. cóz ..nie pozostaje mi nic innego jak czekać :))

P.S Wasze balsamy DOVE zostały już wysłanę, taką informację dostałam na maila, więc byłabym wdzięczna za wiadomość, że są już w Waszych rękach ..
P.S 2 Zostałam obdarowana pięknym rysunkiem, o którym przeczytacie na dole notki ..

Today's outfit is not black. Again I have a striped shirt, but I really love it .. the weather is bad, and I would like to wear something pink or nude color .. So I have to wait for better weather .. have a nice day!

marynarka / jacket - H&M | łańcuchy / chain - DIY | bluzka w paski / stripped blouse - H&M | jeans - BERSHKA | zegarek / watch - STRADIVARIUS | torba / bag - ALDO % | szpilki / heels - ZARA %

Dostałam niedawno e-mailem szkic od Judith :) nie mogłam uwierzyć, że mnie narysowała.. pomyślałam : o mój Boże .. to ja ? dziękuję bardzo za miłą niespodziankę Judith ! jesteś utalentowana i uwielbiam Twoje szkice .. Sprawdź jej bloga : http://ilessthanthreefashion.blogspot.com/

/ I've recently received a sketch of me from Judith:) I can't believe she's drawn me. I thought: OMG! ... is it really me ??  thank you very much for a nice surprise Judith! You are talented and I love your sketches ..

check out her blog: http://ilessthanthreefashion.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment